torstai 20. helmikuuta 2014

Herkkusieni-pinaattipasta

Avokadopasta

Hedelmää, hedelmää, vain ja ainoastaan hedelmää

Kahden suklaan suklaakakku

Salaattilounas ystävän kanssa

Kukkakaali-porkkanasosekeitto ja karjalanpiirakat.

Ystävänpäiväkaakao Nuorisokahvila Nukassa

Perheen kesken pannukahvit...

...ja lohileivät Eräleirikeskuksella.

Siinäpä aika tiivistetysti mitä oon viime aikoina touhunut. Pieni hiljaisuus blogissa johtuu siitä ettei ole vain huvittanut päivittää mitään. Ei ole mitään mistä kirjoittaa. No nyt on sentään jotain pientä!
Olen kokeillut joitain uusia ruokia ja myös yksi oleellinen osa josta ei ole kuvaa on liikunnan lisääminen arkeen. Olen tässä työttömänä ollessani harrastanut liikuntaa säännöllisesti Lady Linella. Olen innostunut käymään Body Attack ja Flow tunneilla, Body Pumpin lisäksi. Sali ei tällä hetkellä oikein kiinnosta, haen liikunnasta hyvää oloa, kehitystä aerobiseen kuntooni ja pientä kiinteytystä ongelma-alueille. Toki lihasmassakin ois kiva mutta kaikkea ei voi saada kerralla!

Ensi kuusta lähtien pääsen tekemään muutamia työvuoroja ennen tulevaa kesätyötä. Onhan se ihan mukavaa pienen tauon jälkeen saada jotain tekemistä välillä. Arkeni onkin nykyään kotona olemista, siivoamista, liikuntaa, ruoanlaittoa ja välillä tulee satunnaisia menoja. Ahdistun edelleen helposti pienistäkin asioista, mutta olen opetellut tunnistamaan milloin ahdistava tunne alkaa ja pyrin kitkemään sen alkujaan pois mielestä.
Tällä viikolla sain ikävän vieraan, nimittäin nuhan. En ole päässyt tällä viikolla ollenkaan jumppiin, mutta parempi on sairastaa nuha rauhassa läpi.
Täytyisi yksi kolumni kirjoittaa ja jännitän sitä aikalailla. Olen vasta kirjoittanut pääkohtia MISTÄ kirjoittaisin, mutta vielä en ole koneen äärelle sitä alkanut työstämään. Deadline pukkaa viikon päästä, kohta täytyisi aloittaa... no, ei saa ahdistua nyt siitä. Kyllä sitä tekstiä varmasti tulee, kun vain hetken jaksaa keskittyä. Näin ainakin uskottelen itselleni.

Ennen kuin aloin tätä blogia päivittämään, minulle iski sellainen fiilis ettei huvita tehdä yhtään mitään. Siis oikeasti, MITÄÄN. Ei huvita istua edes sohvalla, ei katsoa telkkaria, ei syödä, ei suihku... Ajatus ei kulje eikä missään oo hyvä olla. Normaalia silloin kun sairastaa.
Viime aikoina on tullut nähtyä myös ikäviä painajaisia, jotka herättää aamuyöstä. Herään usein myös aura-autojen ryskeeseen varhain aamusta. Vaikka sitä lunta ei oo satanu senttiäkään. Ei, ei ne myöskään hiekottaneetkaan. Eivätkä minun tietääkseni myöskään keränneet lunta. Mitähän lie touhuavat, ajelevat muuten vaan ettei työt loppuis kokonaan? Olenko ainoa joka on ihmeissään? No, elämän pieniä murheita nämä. Silti minun piti useampi lause tästä kirjoittaa.. :)

Viikonloppuna lepään, toivon pientä inspiraatiota kirjoittamiseen ja sunnuntaina vietämme ystävien kanssa ennakkolaskiais-sunnuntaita, eli luvassa on laskiaispullan leivontaa. Jos nuha ei vaan tästä pahemmaksi muutu.


1 kommentti:

  1. (super)voimia!♥
    nams toi pinaatti-herkkusienipasta :p oon kovasti yrittäny kopioida sitä mut en saa siitä niin hyvää! ><

    VastaaPoista